To kongeblå talenter på U16-landsholdet

Endnu to kongeblå talenter er blevet udtaget til landsholdet, da både Aksel Jørgensen Valdemar Lykke Lützhøft er blevet udtaget til U16-landsholdet.

Det er ikke talent og arbejdsmoral, der mangler på Lyngby Boldklubs Akademi.

Det ene talent efter det andet bliver sendt igennem systemet, og det er noget, som de danske U-landstrænere i den grad har øje for.

I sidste uge kunne vi fortælle om landsholdsudtagelser på både det danske U19 og U21-landshold, og i dag fortsætter de gode nyheder, da både Aksel Jørgensen og Valdemar Lykke Lützhøft er blevet udtaget til U16-landsholdet.

U16-landsholdet spiller venskabsturneringen Mondial Football Montaigu i Frankrig i perioden 31. marts til 11. april, og her venter der kampe mod både Saudi Arabien, Guinea og værtsnationen Frankrig.

Stort tillykke med udtagelsen til både Aksel og Valdemar.

Med udtagelsen af de to talentfulde ’vikinger’ er der nu pt. Lyngby-spillere på det danske U16, U19 og U21-landsholdet.

#FremtidenErKongeblå

Akademiet præsenteres af Sydbank.