Hey og Storm er nomineret til månedens unge spiller i Superligaen

Både Lucas Hey og Tobias Storm er nomineret til månedens unge spiller i Superligaen.

Lyngby Boldklub har gjort sig positivt bemærket i foråret med masser af flotte kampe, resultater og ikke mindst store individuelle præstationer.

To af dem, der runde efter runde har høstet opmærksomhed og roser er Lucas Hey og Tobias Storm, og nu får de endnu en gang et stort klap på skulderen, da de er nomineret til månedens unge spiller i 3F Superligaen.

De to kongeblå talenter har gjort det forrygende i foråret, hvorfor de fuldt fortjent er kommet i flot selskab til prisen.

De øvrige nominerede til prisen er Mohamed Daramy og Hakon Haraldsson fra FC København samt Ernest Nuameh og Daniel Svensson fra FC Nordsjælland.

Mohamed Daramy vandt prisen i februar.