Tre kongeblå-spillere er udtaget U21-landsholdet

Lucas Hey, Tochi Chukwuani og Dani er alle netop blevet udtaget til U21-landsholdet, der i slutningen af marts spiller to træningskampe.

I Lyngby Boldklub er talentudvikling alfa og omega, og det er derfor med stor glæde, at vi kan fortælle, at hele tre af vores spillere netop er blevet udtaget til U21-landsholdet.

Det drejer sig om Lucas Hey, Tochi Chukwuani og Casper ’Dani’ Winther, som alle har spillet en stor rolle i Lyngby Boldklubs foreløbigt fantastisk forår.

Lucas Hey og Dani har taget turen op gennem akademiet i Lyngby Boldklub, imens Tochi Chukwuani kom til i 2022 og siden har udviklet sig flot.

Danmarks U21-landshold står overfor to træningskampe sidst i marts. Den første kamp spilles fredag d. 24. marts i Spanien mod Ukraine, imens der også er mulighed for at opleve de danske talenter på hjemmebane, når de d. 28. marts spiller hjemme mod Schweiz.

Lyngby Boldklub ønsker alle tre stort tillykke med den flotte udtagelse.

Fremtiden er kongeblå!

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske