Spillerne giver tilbage: Alle sæsonkortholdere kan medbringe gæst på søndag

Den store opbakning på Lyngby Stadion er i den grad blevet bemærket, og derfor har en samlet trup nu sørget for, at alle sæsonkortholdere kan tage en gratis gæst med på Lyngby Stadion.

Hjemmekamp efter hjemmekamp mærker vi jeres enorme opbakning fra lægterne, og en samlet spillertrup er nu gået sammen om at belønne de mange trofaste sæsonkortholdere.

Når Lyngby Boldklub på søndag kl. 15:00 tager imod AC Horsens til et brag af en kamp, kan alle kongeblå sæsonkortholdere således kvit og frit medbringe en gæst til den store kamp.

Spillerne er dog også gået et skridt videre, hvorfor der er sørget for Happy Hour på drikkevarer til sæsonkortholdere fra 13:00-14:00.

Vi glæder os til igen at se en masse fans med kongeblåt blod i årerne give den gas på stadion, så vi sammen kan tage tre vigtige point mod AC Horsens.

Praktisk om tiltaget

Har du sæsonkort og vil trække en ekstra billet til en gæst, skal du blot følge nedenstående lille guide.

1. Gå ind på billet.lyngby-boldklub.dk
  2. Klik på ‘Min konto’ og log-in
  3. Gå ind på kampen, som hvis du skulle købe billet til kampen.
  4. Vælg billettypen ‘Gæstebillet til sæsonkort’ til kampen, samt hvor på stadion du ønsker billetten til.
  5. Gå til ’kassen’, hvor din gæstebillet automatisk vil stå som værende gratis.
  6. Gennemfør købsprocessen for at hente din gratis gæstebillet.

På stadion skal du blot vise din sæsonkort i boderne, for at udnytte tilbuddet om Happy Hour fra 13-14.

#SammenForLyngby