Islandsk duo udtaget til landsholdet

Alfred Finnbogason og Sævar Magnusson er begge blevet udtaget til Islands kommende to EM-kvalifikationskampe mod henholdsvis Bosnien og Liechtenstein.

Tidligere på dagen blev hele tre Lyngby Boldklub-spillere udtaget til Danmarks U21-landshold, og her til eftermiddag er det så blevet offentliggjort, at vi også skal have to af vores farlige islændinge i aktion i landskampspausen.

Alfred Finnbogason og Sævar Magnusson er således begge blevet indkaldt til det islandske landshold forud for deres to EM-kvalifikationskampe mod henholdsvis Bosnien og Liechtenstein.

Begge spillere har gjort det fremragende for Lyngby Boldklub i årets første fire kampe.

Alfred Finnbogason har således lavet to mål og en assist i foråret, imens Sævar Magnusson ligeledes har udplaceret modstanderens målmand to gange.

Island møder Bosnien torsdag d. 23. marts, imens Liechtenstein venter tre dage senere.

Stort tillykke med landsholdsudtagelsen til både Alfred og Sævar.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske