Lyngby Boldklub dominerer igen Rundens Hold

For anden uge i træk dominerer Lyngby Boldklub på diverse udgaver af Rundens Hold.

Weekendens sejr over FC Midtjylland er så langt fra gået ubemærket hen, og de mange flotte præstationer af de kongeblå spillere får i dag masser af anerkendelse på diverse udgaver af Rundens Hold.

Viasat-programmet Offside lagde i går aftes for land med at finde plads til både Andreas Bjelland, Lucas Hey og den dobbelte målscorer Sævar Magnusson.

Tipsbladet har ligeledes fundet plads til Lucas Hey, som dermed er på mediets Rundens Hold for anden weekend i træk. Tipsbladet har derudover også fundet plads til Kolbeinn Finnsson samt Sævar Magnusson.

Endelig er der det officielle rundens hold fra Superligaen, og her er der hele fire Lyngby-spillere på holdet, hvorfor De Kongeblå ikke overraskende er det bedst repræsenterede mandskab på holdet.

Lucas Hey, Kolbeinn Finnsson, Sævar Magnusson og Frederik Gytkjær har således alle fået plads på holdet.

#SammenForLyngby