Stor omtale til Rudolf Freelance & Consulting på træningslejr-content

Rudolf Freelance & Consulting var SoMe-partner på Lyngby Boldklubs træningslejr, og de nåede bredt ud på klubbens SoMe-platforme.

Lyngby Boldklub er kommet flot fra start i foråret, og det skyldes ikke mindst en vinteropstart, der blandt andet stod på en god træningslejr i Portugal.

På træningslejren knoklede først og fremmest spillerne på at blive klar til foråret, men der blev også produceret en masse content til vores sociale medier, hvor man kunne komme helt tæt på vores spillere.

Partner på træningslejren var Rudolf Freelance & Consulting, og deres bidrag til træningslejren var med til at sikre en udbytterig tur for alle.

Rudolf Freelance & Consulting blev tagget på alt content fra træningslejren, og på Facebook samt Instagram, nåede de ud til 233.400 konti. Dermed fik også Rudolf Freelance & Consulting en masse god omtale ud af samarbejdet.

Indehaver af Rudolf Freelance & Consulting, Henrik Rudolf, glæder sig over beslutningen over at blive partner på træningslejren.

– Rudolf Freelance & Consulting valgte at være sponsor på Lyngby Boldklubs træningslejr, da det var en virkelig god mulighed for at støtte op om holdet, trænere, ledere og alle andre der involverer sig i førsteholdets kamp for overlevelse i Superligaen. Uanset hvad der kommer til at ske, så var det vigtigt for os at give en meget synlig support, og vise at vi står bag truppen, trænerteamet og alle øvrige. Det gav derudover en meget fin omtale på flere forskellige sociale medier og derved kom Rudolf Freelance & Consulting ud til en bredere skare af potentielle kunder, end vi ellers ville kunne have opnået, siger Henrik Rudolf.

Vi takker for Rudolf Freelance & Consultings flotte opbakning, og glæder os til fremtidige samarbejder med vores mange dygtige og loyale partnere.