Masser af Lyngby-hæder på Rundens Hold

Weekendens flotte hjemmesejr over Brøndby IF er ikke gået ubemærket hen, og der er masser af Lyngby-spillere på diverse Ugens Hold-udgaver.

Lyngby-spillerne strålede i weekenden om kap med hinanden, og de flotte præstationer stod i kø.

Det er heldigvis ikke kun folk med kongeblåt blod i årerne, der ser sådan på det, for der er masser af hæder til Lyngby-spillerne i de danske medier her dagene derpå sejren.

Viasat-programmet Offside lagde for land med at give en plads til hele fire Lyngby-spillere på ugens hold, da Mads Kikkenborg, Lucas Hey, Andreas Bjelland og Frederik Gytkjær alle figurerede på mandskabet. Lyngby Boldklub var derfor med længder det bedst repræsenterede mandskab på holdet.

Tipsbladet var også imponeret over weekendens Lyngby-præstation, hvorfor tre spillere fandt vej til deres Rundens Hold. Mads Kikkenborg og Lucas Hey var her gangere, imens også en yderst velspillende Tochi Chukwuani havde fundet vej til holdet.

Endelig kom også 3F Superligaens ‘officielle’ Rundens Hold på banen, og også her var der blevet plads til Lucas Hey.

#SammenForLyngby