Truppen til kampen mod Brøndby IF

I morgen gælder det årets kamp på Lyngby Stadion, og truppen der skal gøre eftermiddagen til en mindeværdig en af slagsen, er nu udtaget.

Trods fine takter i især anden halvleg mod Randers FC, måtte Lyngby Boldklub i sidste weekend rejse fra Kronjylland med en snævert 1-0-nederlag.

I denne weekend er vi tilbage i de bedst tænkelige rammer, når vi hjemme på Lyngby Stadion tager imod Brøndby IF.

Willy Kumado er igen ude af truppen, da han pt. er på vej tilbage fra en mindre skade. Marcel Rømer sidder over med den karantæne, som han pådrog dig via et gult kort i Randers.

Til gengæld er Tochi Chukwuani tilbage efter endt karantæne, imens der også comeback til Petur Knudsen i truppen.

Truppen til kampen mod Brøndby IF

26. Frederik Gytkjær

29. Lucas Hey

42. Tochi Chukwuani

Dagens kamppartner Brolægning Sjælland, og vi glæder os til at kunne byde jer velkommen på stadion. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive os på kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske