Lyngby Boldklub og Efsen UV & EB Technology fortsætter samarbejdet

Det er med stor glæde, at vi kan offentliggøre, at Efsen UV & EB Technology forlænger deres engagement i Lyngby Boldklub.

I Lyngby Boldklub er vi begunstigede med en lang række fantastiske og loyale partnere, og det er med stor glæde, at vi kan offentliggøre, at en af disse nu har forlænget deres engagement.

Efsen UV & EB Technology er således fortsat partner, og det skyldes ikke mindst det store sammenhold, som de har oplevet, at Friends of Lyngby har bidraget med til Lyngby Boldklub.

Managing Director i Efsen UV & EB Technology, Thomas Efsen, udtaler;

– Hos EFSEN UV & EB TECHNOLOGY forstår vi vigtigheden i sammenhold og støtte fra lokale kræfter. Derfor vil vi gerne fortsætte vores Kongeblå relation, og ser frem til at følge dette års Superliga sæson, siger han inden, at han fortæller om virksomheden.

– Vi er en mindre innovationsvirksomhed, som har årtiers erfaring med udvikling af sikker og effektiv anvendelse af UV-teknologi til industri, men har også udviklet produkter til UV-desinfektion til at øge hygiejnen, ved at bekæmpe virus og bakterier på overflader og i luften. Vores produkter er æstetiske og funktionelle desinfektionsløsninger – til gavn for samfundet og folkesundheden.

Du kan læse meget mere om Efsen UV & EB Technology på deres hjemmeside, uvcbyefsen.com.

Tak for jeres store opbakning til Lyngby Boldklub.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske