Skal du med til traditionsopgør på Lyngby Stadion? Skynd dig at købe din billet!

De røde lamper blinker endnu ikke til søndagens hjemmekamp mod Brøndby IF, men hvis du vil være sikker på at have plads på stadion, opfordrer vi til at købe billet hurtigst muligt.

Der venter et vaskeægte brag og traditionsopgør, når vi på søndag hjemme på Lyngby Stadion tager imod Brøndby IF.

Opgørene har en rig historie, og mon ikke, at et nyt og spændende kapitel bliver skrevet søndag eftermiddag.

Billetsalget stryger til kampen går stærkt i øjeblikket, og vi opfordrer derfor alle, der vil tage del i festen, til at købe billet hurtigst muligt.

Du køber billet til kampen her.

Flot program i Fanzonen

Der er nok engang linet et flot program op i Fanzonen forud for selv kampen. Udover det udvidede udvalg af mad i boderne, kan du og familien også glæde jer til nedenstående aktiviteter allerede fra kl. 14:00.

• Ansigtsmaling i Lyngby-farver
  • Pannabane
  • Sydbank fodboldpool
  • FOG hoppeborg
  • Autografskrivning af Lyngby-spillere på Ofir-scenen.

Praktisk

Der er ingen neutrale afsnit på Lyngby Stadion til kampen. Dette betyder, at man vil blive afvist ved indgangen til Lyngby-afsnit, hvis man er iført enhver form for merchandise fra Brøndby IF.

Dato: Søndag d. 5. marts kl. 16.00 – dørene åbner kl. 14.00
Sted: Lyngby Stadion, Lundtoftevej 53A, 2800 Kgs. Lyngby

Hold dig opdateret om adgangsforholdene til kampen via klubbernes medier – og kom i god tid!

Dagens kamppartner er Brolægning Sjælland, og vi glæder os til at byde jer velkommen på stadion. Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive til os på kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske