Er du klar til traditionsopgøret mod Brøndby IF? Her er programmet for dagen på Lyngby Stadion!

Der venter et brag af en kamp på søndag, hvor Brøndby IF gæster Lyngby Stadion. Vi er klar med et flot program for hele familien i fanzonen.

Søndag d. 5. marts er der igen fodbold på Lyngby Stadion, og denne gang er der dømt vaskeægte traditionsopgør, når Brøndby IF er modstanderen.

Søndag kl. 16:00 går det derfor løs mod holdet fra vestegnen, men allerede klokken 14:00 åbner fanzonen med masser af aktiviteter for hele familien.

Det sker på Lyngby Stadion

Ved seneste hjemmekamp var fanzonen nok engang dejligt velbesøgt, og vi glæder os til at se masser af glade familier fra kl. 14:00 på Lyngby Stadion.

Der er linet et stort program op, så alle kongeblå kan få en fantastisk eftermiddag på Lyngby Stadion.

• Ansigtsmaling i Lyngby-farver
  • Pannabane
  • Sydbank fodboldpool
  • FOG hoppeborg
  • Autografskrivning af Lyngby-spillere på Ofir-scenen.

Stort madudvalg i Fanzonen

Vinterpausen blev blandt andet brugt til at lave en række justeringer i Fanzonen til glæde for både børn og voksne.

Tiltagende fik debut mod FC Nordsjælland, og vi har fået positiv respons fra jer. De tre nye boder i Fanzonen er naturligvis igen åbent mod Brøndby IF.

I boderne præsenterede vi Lyngby-hotdoggen, og den fik også en flot debut mod FC Nordsjælland. Der vil derudover også være børnefrikadeller og ikke mindst lækre flæskestegssandwich, som vi garanterer dig for, at du ikke vil gå glip af.

Endelig kan du i den nye træbod i svinget købe både kolde og varme drikkevarer, som vi kan anbefale, at du akkompagnerer med en delikat Lyngby-træstamme fra KonditorBager i Bagsværd.

Billetter til kampen

Billetsalget til traditionsopgøret går stærkt, og vi opfordrer til, at man køber billetter hurtigst muligt for at være sikker på at få en plads til kampen. Du køber billetter til Lyngby-afsnit her.

Vi gør opmærksom på, at der IKKE er neutrale afsnit til kampen, hvorfor man vil blive afvist ved indgangen til et Lyngby-afsnit, hvis man er iført Brøndby IF-trøje, merchandise etc.

Brøndby-fans henvises derfor til Brøndby IF’s eget billetsalg, som du finder her.

NB! Hold dig opdateret om adgangsforholdene til kampen via klubbernes medier. Kom i god tid.

Kamppartner er Brolægning Sjælland, og vi glæder os til at kunne byde jer velkommen på stadion. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive os på kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

Foto: Fodboldbilleder.dk

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske