Billetsalget til årets kamp er åbent

Billetsalget til det traditionsrige opgør mellem Lyngby Boldklub og Brøndby IF er skudt i gang. Alle billetter til udebaneafsnittet skal købes via Brøndby IF.

Søndag d. 5. marts er der dømt traditionsopgør, når Lyngby Stadion lægger græs til kampen mellem Lyngby Boldklub og Brøndby IF.

Opgørene har en rig historie med masser af dramatik samt underholdning, og mon ikke, at det bliver til endnu mere af det, når det går løs d. 5. marts.

Vi forventer fuldt hus på Lyngby Stadion, så vi opfordrer alle til at købe billet i god tid. Du køber billet til Lyngby-afsnit her.

Vi gør desuden opmærksom på, at der IKKE er neutrale afsnit til kampen. Du skal derfor enten vælge Lyngby BK-afsnittet eller Brøndby IF-afsnittet. Personer med merchandise, trøje eller lignende for udeholdet vil blive afvist ved indgange til Lyngby-afsnit.

Info til Brøndby IF-fans

Billetsalget til kampens udebaneafsnit købes via Brøndby IF’s eget billetsalg. Det kan du link til her.

Kampinfo

Dato: Søndag d. 5. marts kl. 16:00 – dørene åbner kl. 14:00.

Sted: Lyngby Stadion, Lundtoftevej 53A, 2800 Kongens Lyngby.

NB! Hold dig opdateret om adgangsforholdene til kampen via klubbernes medier. Kom i god tid.

Dagens kamppartner Brolægning Sjælland, og vi glæder os til at kunne byde jer velkommen på stadion. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive os på kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske