Vil du være med i den Kongeblå familie? Bliv en del af stadioncrewet på Lyngby Stadion

Om under to uger går det igen løs på Lyngby Stadion. Vil du være en del af festen, få unikke venskaber og være en del af vores stadioncrew?

Snart ruller Superliga-bolden igen på Lyngby Stadion, og det til et brag af et rivalopgør mod F.C. Nordsjælland.

Sammenholdet, den gode stemning og ikke mindst den fantastisk service er ensbetydende med stadionoplevelsen på Lyngby Stadion, men vi mangler DIG i den kongeblå familie, så stadionoplevelsen får det sidste nøk opad.

Vi søger nu derfor personale (o/18 år) til at stå i indgangen og tage imod vores mange fodboldsultne gæster til kampen mod F.C. Nordsjælland d. 19. februar kl. 14:00.

Er du interesseret i at blive kongeblå og få nye fantastiske venskaber, så henvend dig til vores eventmanager, Martin Sørensen, på mso@lyngby-boldklub.dk.

SAMMEN FOR LYNGBY!