Turen går til Sjælsølund – og 3×45 mod Hillerød

Efter tre sejre i træk i testkampene hidtil møder De Kongeblå lørdag igen modstand fra 1. division, når modstanderen er Hillerød Fodbold. Lyngby Boldklub kan til opgøret byde på uofficiel debut til nytilkomne Jannich Storch og Kolbeinn Finnsson, der begge er at finde i truppen.

Kampen spilles på kunstgræsbanen på Sportsefterskolen Sjælsølund i Hørsholm. De Kongeblå har gennem en årrække haft et godt samarbejde med Sportsefterskolen Sjælsølund, og vi er glade for at vi til denne kamp kan låne deres faciliteter. Der er parkeringsmuligheder ved skolen, ved skolens idrætshal og alternativ langs Sjælsmarkvej.

De 3 halvlege mod Hillerød Fodbold sparkes igang klokken 12.00.

Lyngbys trup mod Hillerød Fodbold:
16. Mads Kikkenborg (GK), 40. Jannich Storch (GK), 2. Mikkel Juhl, 3. Brian Hamalainen, 9. Mathias Kristensen, 10. Rezan Corlu, 11. Magnus Kaastrup, 12. Sebastian Koch, 13. Casper ‘Dani’ Winther, 15. Zean Dalügge, 18. Alfred Finnbogason, 19. Sanders Ngabo, 20. Kolbein Finnsson, 21. Sævar Magnússon, 23. Pascal Gregor, 24. Tobias Storm (U19), 25. Gustav Mortensen (U19), 26. Frederik Gytkjær, 27. Adam Vendelbo (U19), 29. Lucas Hey, 30. Marcel Rømer, 32. Johan Meyer (U19), 42. Tochi Chukwuani.