Tilmeldingen til Lyngby Boldklubs Fodboldskole 2023 er åben

Vi er klar til at tage imod dig på Lyngby Boldklubs fodboldskole 2023!!

Fodboldskolen er i 2023 for piger og drenge født i årgangene 2009-2016, og som altid ligger skolen i første uge af skolernes sommerferie, som er uge 26, dvs. fra mandag den 26. juni til fredag den 30. juni – mandag-torsdag fra kl. 9.00-15.00, fredag fra kl. 9.00-14.00.

Tilmeldingen sker på -> www.ticketmaster.dk

Der kan kun bestilles til én person ad gangen. Det er en god idé at blive oprettet som bruger, inden bestilling foretages, hvis du ikke allerede er oprettet hos Ticketmaster. Hvis du i forvejen er oprettet som bruger på Ticketmaster, er det vigtigt, at du har dit login og password parat. Spørgsmål til Ticketmaster på telefon 38 48 16 30. På selve billetten, som ikke skal medbringes, står bestillers navn. Deltagerens navn er opgivet ved tilmelding.

Du kan vælge mellem 2 pakker: En basispakke og en basispakke med frokost, se indhold af frokost nedenfor.
Bemærk: Efter 1. marts stiger begge pakker med 200 kr

Læs hele invitationen her