Lyngby tester formen mod Fremad Amager

Lørdag spiller Freyr Alexanderssons Lyngby-hold vinterens anden træningskamp. Modstanderen er Fremad Amager fra 1. division, der netop har fået den tidligere Lyngby-træner Carit Falch som chef.

Endnu engang er det vores samarbejdsklub Lundtofte Boldklub, der lægger lokaler og baner til opgøret. Kampen sparkes igang klokken 13.00.

Til opgøret må De Kongeblå undvære langtidsskadede Kristian Riis, Andreas Bjelland og Petur Knudsen. Alfred Finnbogason er fortsat ikke helt klar til kamp, og også Casper ‘Dani’ Winther sidder over med en mindre skade. Sævar Magnússon er afsted med Islands landshold. Med i truppen er de fire U19-spillere Tobias Storm, Gustav Mortensen, Adam Vendelbo og Jeffrey ‘Papa’ Adjei-Broni.

VIGTIG INFO – Parkering
Området omkring Lundtofte Boldklub er ikke skabt til velbesøgte træningskampe, og derfor beder vi indgående alle kørende gæster om at parkere på Nymøllevej ved Haldor Topsøe og gå de cirka 300 meter til Lundtofte Boldklub. Der vil være parkeringsvagter til at guide på dagen, men håber af respekt for vores værter i Lundtofte, at alle vil overholde dette.

Lyngbys trup mod Fremad Amager:
1. Frederik Ibsen, 16. Mads Kikkenborg, 2. Mikkel Juhl, 3. Brian Hamalainen, 4. Baptiste Rolland, 9. Mathias Kristensen, 10. Rezan Corlu, 11. Magnus Kaastrup, 12. Sebastian Koch, 15. Zean Dalügge, 19. Sanders Ngabo, 22. Magnus Westergaard, 23. Pascal Gregor, 24. Tobias Storm, 25. Gustav Mortensen, 26. Frederik Gytkjær, 27. Adam Vendelbo, 29. Lucas Hey, 30. Marcel Rømer, 32. Jeffrey ‘Papa’ Adjei-Broni, 42. Tochi Chukwuani.