Kasper Jørgensen takker af i kongeblåt

23-årige Kasper Jørgensen fortsætter karrieren i AaB, der har købt Lyngbys højre back fri af aftalen med De Kongeblå. Forsvarsspilleren ser tilbage på en god tid i Lyngby, som Jørgensen kom til i 2019 – og hvor han siden har udviklet sig fra et ungt talent til en profil i Superligaen.

Kasper Jørgensen nåede således at spille hele 91 kampe for Lyngby – med 8 mål og 4 assists til følge. Særligt i 2022 var Jørgensen en central del af holdet og hovedpersonen selv er da også glad og taknemmelig for sin tid og sin udvikling i Lyngby-regi:

”Jeg har været super glad for min tid i Lyngby, og jeg vil gerne takke klubben, mine holdkammerater og trænerteamet for nogle gode år sammen. Trænerne har hjulpet mig med min udvikling, og været med til at gøre, at jeg står her i dag, og det er jeg meget taknemmelig for. Jeg har været glad for den opbakning, vi har fået af fansene til hver eneste hjemmekamp. Jeg ønsker både jer fans, klubben og mine gamle holdkammerater i Lyngby al mulig held og lykke i fremtiden” fortæller Kasper Jørgensen.

Kasper Jørgensen har underskrevet en 3-årig kontrakt med AaB. Han skifter til den nordjyske klub med øjeblikkelig virkning.