23 spillere klar til årets første træningskamp

Lørdag spilles den første træningskamp i vinteropstarten. Modstanderen er Hvidovre IF fra 1. division, der gæster De Kongeblå på kunstgræsset i Lundtofte.

Til opgøret har cheftræner Freyr Alexandersson og hans stab udtaget 23 spillere. Trænerteamet kan glæde sig over en trup uden nævneværdige småskavanker, og derfor ikke nogen nye alvorlige skadesproblemer for Lyngby-holdet.

I forhold til truppen er der dog stadig fem navne på listen over ikke-udtagne spillere: Langtidsskadede Kristian Riis, Andreas Bjelland og Petur Knudsen er fortsat fraværende, Alfred Finnbogason er endnu ikke helt klar til kamp efter sit brækkede kraveben og endelig er Sævar Magnússon ikke udtaget, da han er rejst til Portugal med det islandske A-landshold.

Kampen spilles hos Lundtofte Boldklub. Der er gratis entré og det vil være muligt at forsyne sig i Lundtofte Boldklubs café i klubhuset. Kampen sparkes i gang kl. 13.00.

Lyngbys trup mod Hvidovre:
1. Frederik Ibsen (GK), 16. Mads Kikkenborg (GK), 2. Mikkel Juhl, 3. Brian Hamalainen, 4. Baptiste Rolland, 9. Mathias Kristensen, 10. Rezan Corlu, 11. Magnus Kaastrup, 12. Sebastian Koch, 13. Casper ’Dani’ Winther, 15. Zean Dalügge, 17. Adam Sørensen, 19. Sanders Ngabo, 20. Kasper Jørgensen, 22. Magnus Westergaard, 23. Pascal Gregor, 24. Tobias Storm, 25. Gustav Mortensen, 26. Frederik Gytkjær, 27. Adam Vendelbo, 29. Lucas Hey, 30. Marcel Rømer, 42. Tochi Chukwuani.