Lyngby Boldklub forlænger med Pascal Gregor

Pascal Gregor spiller som minimum sæsonen færdig for De Kongeblå! Parterne er blevet enige om at forlænge forsvarsspillerens kontrakt, som ellers udløb ved årsskiftet. Den nye kontrakt gælder for resten af sæsonen

”Vi har løbende haft dialog med Pascal i forhold til fremtiden, og vi er glade for at vi her på falderebet er blevet enige om at fortsætte samarbejdet. Med Timos exit og skadessituationen blandt de andre midtstoppere har det været vigtigt for os, at vi kan fastholde noget kontinuitet i truppen. Vi er glade for at kunne løse den del ved at Pascal fortsætter minimum frem til sommer” fortæller Nicas Kjeldsen.

Pascal Gregor kom til Lyngby på en tre-årig i vinteren 2020. Han har tidligere i karrieren spillet for FC Helsingør, Haugesund i Norge samt FC Nordsjælland. Hovedpersonen selv er glad for, at kunne fortsætte i kongeblåt:

”Lyngby er en rigtig god klub med et fantastisk sammenhold i hele truppen. Jeg har det godt her, og derfor er jeg også glad for at forlænge, så jeg kan hjælpe holdet. Jeg ser frem til at bygge videre på vores sidste kamp i efteråret, og vi tror selvfølgelig stadig på at det er muligt at indhente de andre og overleve i Superligaen. Det er jeg glad for fortsat at være en del af” fortæller Pascal Gregor.

28-årige Pascal Gregor står indtil videre noteret for 78 kampe for Lyngby Boldklub. Han sluttede efteråret af med at spille syv af de sidste ni kampe fra start, heraf med fuld spilletid i de seks. Gregor står noteret for to scoringer for Lyngby.