Trup til torsdagens træningskamp i Lundtofte

Superligaen er gået på VM-pause, men for De Kongeblå er træningen fortsat i nogle uger – og torsdag eftermiddag krydres efterårsnedtakten så med en træningskamp, når OB kommer på besøg hos os.

Kampen spilles hos vores venner i Lundtofte Boldklub, der lægger kunstgræs til opgøret – er er gratis adgang til opgøret, der ikke bliver streamet. Cheftræner Freyr Alexandersson har til opgøret udtaget 18 mand fra førsteholdstruppen – blandt navnene er den 19-årige franske forsvarsspiller Rolland Baptiste, der på det seneste har trænet med. Baptiste er tidligere ungdomsspiller i den franske storklub Lille, men pt. uden kontrakt.

Kick-off mellem Lyngby og OB er klokken 13.00.

Lyngby-truppen til træningskamp mod OB:

1. Frederik Ibsen (GK), 16. Mads Kikkenborg (GK), 2. Mikkel Juhl, 3. Brian Hamalainen, 10. Rasmus Thellufsen, 11. Magnus Kaastrup, 12. Sebastian Koch, 13. Casper ‘Dani’ Winther, 17. Adam Sørensen, 19. Sanders Ngabo, 21. Sævar Magnússon, 22. Magnus Westergaard, 23. Pascal Gregor, 26. Frederik Gytkjær, 29. Lucas Hey, 42. Tochi Chukwuani, 97. Rezan Corlu, Rolland Baptiste (prøvespiller).