Rundt om akademiet: Svær weekend i Odense

I weekenden sad vores U19-hold over, og derfor havde vi kun U17 og U15-holdet afsted til Odense, hvor der ventede et par svære kampe.

U17:

OB – Lyngby Boldklub 5-0

Azad Corlu om opgøret: “OB straffer os på deres fem første afslutninger”

– Generelt et misvisende resultat målt på intiativ/momentum og afslutninger i kampen. Vi har flere chancer for at score i kampen, men mangler virkelig afgørende kvalitet i vores afslutninger.

– OB overmatcher os på fysisk og fart, hvilket de også straffer os på. OB scorer på deres 5 første afslutninger i kampen – alle efter dumme boldtab og bold i bagrum, hvor vi ikke er i nærheden af at matche deres fart.

U15:

OB – Lyngby Boldklub 0-0

Younes Pedersen om opgøret: Står solidt defensivt

– Vi spiller en kamp, hvor vi må erkende at OB har initiativet i kampen fra start til slut, men hvor vi er meget solide defensivt og holdet kollektivt og individuelt spiller kampen uden bolden rigtig godt.

– Desværre kommer vi ikke frem til nok i kampen, vores største chance får vi med 10 min igen, da vi får et straffespark som vi desværre brænder. Alt i alt skal drengene have ros for at stå imod et stort fysisk tryk fra OB.