Tæt træningskamp i Brøndby

Sted: Bane 1, Brøndby

Brøndby IF – Lyngby Boldklub 1-0 (2×35 minutter)

Startopstilling: Frederik Ibsen – Mikkel Juhl, Pascal Gregor, Tobias Storm, Brian Hamalainen – Magnus Westergaard, Rasmus Thellufsen, Sanders Ngabo – Emil Nielsen, Lauge Sandgrav, Sebastian Koch

Indskiftet: Adam Vendelbo, Michael Opoku, Gustav Mortensen, Marius Jacobsen

Mandagen bød på en træningskamp imod Brøndby IF for flere af de spillere, som ikke var i aktion søndag.

Det betød startplads til blandt andre Magnus Westergaard, Emil Nielsen, Sebastian Koch, Rasmus Thellufsen blandet med U19-spillere som Lauge Sandgrav og Tobias Storm.

Første halvleg var en ret lige affære. Frederik Ibsen leverede et par fine redninger i vores ende, mens særligt Magnus Westergaard gjorde livet svært for hjemmeholdet.

Flere gange satte han sine direkte modstandere, hvilket også gav os det bedste tilbud i første halvleg.

Westergaard satte tre mand, inden han spillede Sebastian Koch fri på siden.

I Brøndby-målet diskede Thomas Mikkelsen dog op med en god redning, som forhindrede en Lyngby-føring før pausen.

Efter ti minutter af en lige anden halvleg fik vi momentum. Det gav skudforsøg til indskiftede Michael Opoku og Magnus Westergaard.

Men trods momentum måtte vi se Brøndby score ud af det blå. Et boldtab på midten resulterede i et skudforsøg langt ude fra, som sejlede hele vejen i mål til 1-0, der også blev kampens slutresultat.

Kampen gav spilletid til hele seks spillere fra U19-holdet, som fik lov at måle sig med et stærkt Brøndby-hold, da der var spilletid til Tobias Storm, Lauge Sandgrav, Adam Vendelbo, Michael Opoku, Gustav Mortensen, Marius Jacobsen.