Corlu før sidste hjemmekamp: Vil gøre alt for at give tilbage

Årets sidste hjemmekamp står for døren, og Rezan Corlu drømmer om at give vores fans sæsonens første sejr, når AGF kommer på besøg i morgen. Trods et efterår uden sejre, så har de altid bakket op om holdet, forklarer midtbaneprofilen.

– Selvfølgelig ville en sejr betyde rigtig meget, men vi ved også godt, at det bliver svært. AGF har gang i en god sæson og står solidt defensivt. Vores fans fortjener tre point, de er der altid for os – selv i de hårde tider.

Men hvad skal lykkes for at få tre point på kontoen?

– Det er efterhånden svært ikke at gentage sig selv. Men vi skal være mere kyniske foran modstanderens mål, ikke begå så mange fejl som vi har gjort og som hold hjælpe hinanden videre. Det handler om at der er kvalitet i begge ender – både defensivt og offensivt, forklarer Corlu.

Energi og humør er stadig højt

Trods de manglende sejre så bevarer truppen deres positive mindset, fortæller Corlu. Til hver eneste træningspas bliver der gået til stålet med et smil på læben.

– Vi har fokuseret på os selv, andet kan vi ikke gøre. Som i hele sæsonen så er energien i truppen stadig høj og positiv. Vi har så en god energi sammen, og vi alle er der for hinanden, selvom det er en svær tid, vi er inde i.

– Vi skal præstere i samtlige minutter for at få en sejr i 3F Superligaen. Det har sæsonen vist os indtil nu. Så vi skal godt ud af starthullerne som i sidste hjemmekamp mod AaB og ride videre på det momentum i resten af kampen, slutter Corlu.

Skrevet af Lukas Etter, praktikant i Lyngby Boldklub