Årets sidste hjemmekamp: Halloween-fest mod AGF

Sidste chance for at få stillet fodboldsulten på Lyngby Stadion i år er d. 30 oktober, når AGF kommer på besøg. Til kampen kommer der til at være Halloween-tema med blandt andet græskarudskæring, uhyggelige cupcakes samt et Halloween-hus, hvor man kan købe candy floss og varm kakao. KØB BILLETTER TIL KAMPEN HER

Derfor er der lagt op til den helt store familiesøndag til opgøret, som starter kl. 14. Tag familien under armen og kom i god tid, for aktiviterne på Stadion starter allerede kl. 12, når vi slår portene op for sidste gang i 2022.

Uhyggelig Fanzone

Der bliver skruet op for (u)hyggen i Fanzonen, som vil være pyntet op til Halloween. Der vil blandt andet være et uhyggeligt hus, hvorfra der vil blive serveret varm kakao og candy floss, mens vores crew står klar med ansigtsmaling. Samtidig vil der være et begrænset antal halloween-cupcakes, som de første børn i Fanzonen selv for lov at pynte.

Hele familien kan også få gang i kreativiteten med græskarudskæring op til eftermiddagens kamp, mens FOG Hoppeborgen selvfølgelig står klar på sjov og spas.

I kan se det fulde program herunder:

kl. 12:00

Lyngby Stadion åbner: