Rømer om forlængelsen: “Lyngby er min anden familie”

Marcel Rømer har forlænget sin kontrakt med Lyngby Boldklub frem til sommeren i 2024, og anføreren ser frem til at give endnu mere tilbage  til klubben, som han ser som sin “anden familie”.

“Jeg føler mig hjemme i Lyngby. Mere enkelt kan det ikke siges,” starter en smilende Marcel Rømer efter sin forlængelse.

“Jeg har det godt sammen med spillere, stab, klub og fans. Nu får jeg et år mere til at betale alt det tilbage, som Lyngby har givet mig. Et år mere til fortsat at tage ansvar, hjælpe hvor jeg kan og forhåbentlig levere en masse på banen.”

“Forlængelsen giver mig selvfølgelig også ro på bagsmækken. Det er ikke nogen hemmelighed, at når man runder 30, gør man sig alverdens overvejelser for, hvordan ens fremtid kommer til at se ud. Forlængelsen betyder, at jeg kan holde fokus på det, der er vigtigst.”

“Lyngby er blevet en familie nummer to for mig. Klubben har hjulpet mig i den sværeste periode i hele mit liv og er der fortsat. Uden klubbens støtte havde den her tid været endnu sværere, men jeg har haft forståelse hele vejen igennem og fået den plads, jeg har brug for, og det vil jeg være evigt taknemmlig for,” slutter anføreren.