Lyngby Boldklub forlænger med Marcel Rømer

Lyngby Boldklub har forlænget kontrakten med en af klubbens helt store ledere. Anfører Marcel Rømer har nemlig forlænget sin kontrakt med et år mere, så den nu gælder frem til sommeren i 2024.

Hvis en anfører skal være den, som går forrest – særligt – når det ser sortest ud, så er Marcel Rømer den helt rigtige til at bære kaptajnbindet i Lyngby Boldklub.

Heldigvis kommer Rømer fortsat til at trække anførerbindet op på overarmen i Den Kongeblå  – for han har skrevet under på en et-årig forlængelse, så vi nu har papir på hinanden til sommeren i 2024.

Og anførerens betydning for klubben og omklædningsrummet kan ikke underkendes, forklarer administrerende direktør Andreas Byder.

”Det er både svært og nemt at beskrive Marcels betydning for holdet. Alle ved, hvad Marcel er gået igennem, og vi har som klub gjort alt i vores magt til at støtte Marcel.”

“Vi har grædt, vi har grint, vi har sørget, vi har fejret, og vi har kæmpet sammen med Marcel. Den måde Marcel har holdt sammen på sig selv og sin familie fremkalder vores dybeste respekt, og jeg ved at hele klubben er stolte over at have Marcel som kollega og holdkammerat.”

”Marcel er en type, der altid går forrest. I øjeblikket vikarier han i forsvaret, hvilket er et godt eksempel på hans lederevner. Han har en fantastisk boldomgang og et godt øje for sine holdkammerater, og så er han en stærk kulturbærer for hele klubben. Vi er sindssygt glade for, at Marcel også fremadrettet er at finde i kongeblåt,” slutter Byder.

Rømer kom til Lyngby fra SønderjyskE tilbage i sommeren 2019. Siden har han fået 85 kampe i Den Kongeblå – og heldigvis – bliver det nu til mange flere!