Nu på fredag: Oktoberfest på Lyngby Stadion

Den 14. oktober byder Lyngby Boldklub og Brolægning Sjælland traditionen tro velkommen til oktoberfest i Fanzonen! Når vi tager imod AaB, er der sat telt op, hvor DJ’en spiller schlager-hits, der vil blive serveret rigelige mængder af øl fra Erdinger, uddelt tyrolerhatte og meget mere!

Vi gentager succesen fra sidste år! Stemningen var på kogepunktet til vores oktoberfest sidste år, hvor masser af Lyngby-fans var mødt festklædte op til et brag af en fest – og det håber vi, at i gør igen på fredag!

Vi sætter et festtelt op i fanzonen, hvor alle er velkomne fra kl. 17 af – man skal blot have en kampbillet eller være sæsonkortholder.

I bedste tyrolerstil serverer vi Erdinger Weissbier i teltet, mens vores DJ vil fyre den af med diverse schlager-hits fra kl. 17 af.

Vores kamppartner fra Brolægning Sjælland har endda sørget for, at de første 200 tyroler-udklædte gæster (lederhosen eller kjole) vil få én gratis fadøl.

Efter kampen vil ølteltet blive åbnet igen, hvor DJ’en spiler musik frem til kl. 23!

Programmet for oktoberfesten:

17:00 – Fanzonen åbner

• DJ starter musikken i ølteltet
  • Én gratis fadøl til de første 200 tyroler-udklædte (lederhosen eller kjole)
  • Øl fra Erdinger Weissbier til 50kr
  • Uddeling af tyrolerhatte så længe lager haves
  • Gratis bretzels

• Musikken slukkes og stemningen tages med på tribunen

19:00 – Kampstart vs. AaB

Efter kampen: