Rundt om akademiet: U19 fik point i Farum i den dybe overtid

I weekenden var akademiholdene på besøg i Farum, hvor Mads Kristensens U19-hold hev et point i en underholdende 3-3-kamp i den dybe overtid. Få overblikket og enkelte reaktioner herunder.

FCN – Lyngby Boldklub 3-3
2-1, Papa Adjei-Broni
2-2, Lauge Sandgrav
3-3, Lauge Sandgrav

Cheftræner Mads Kristensen om opgøret: Hiver point på den sværeste udebane

“Jeg synes, at vi spiller en flot kamp i dag. Vi leverer i høj grad den præstation, som vi tilsigtede – ud fra de præmisser som gjorde sig gældende.”

“Vi har gode perioder med højt tempo i vores pasningsspil, gode positioner og beslutninger. Efter vi kommer bagud med 0-2, bryder vi mange linjer med bolden, og gør ondt på FCN.”

“Vi lukker to mål ind, hvor vi simpelthen skal gøre det bedre, og hvor vi mangler større defensiv kvalitet. Modsat så var vi effektive ved de muligheder der bød sig. Og spillede med stor koncentration.”

“Vi rejser os fra 0-2 og igen ved 2-3, og hiver 1 point med fra den absolut sværeste udebane i U19-regi ved en kasse i 93 minut – mange gjorde det rigtig godt i dag.”

U17: FCN – Lyngby Boldklub 2-0

Cheftræner Azad Corlu om opgøret:

“Jeg er rigtig stolt af præstationen. Vi udfordrer FCN og gør det svært for dem – især i vores spil med bolden, og vi har også de bedste spillere målt på individuel kvalitet.”

“Så selvom vi taber, så er det et opgør, hvor vi kan tage mange positive ting med fra og bygge videre på”.

U15: Farum Boldklub – Lyngby Boldklub 4-0

Akademiet præsenteres af Sydbank og Dansk Miljøanalyse