OB kommer på besøg: Veteran Match og saml skrald – få én billet

Søndag d. 18 september byder vi OB velkommen på Lyngby Stadion kl. 14. Til kampen hylder vi Danmarks veteraner, mens vi forsøger at gøre Lyngby-Taarbæk kommune til et renere sted. Før kampen inviterer vi nemlig til skralde-indsamling og kvitterer med en gratis kampbillet.

TILMELD DIG INDSAMLINGEN HER

Du kan møde op ved Lyngbys klubhus fra kl. 11 af, hvor vi står klar med udlevering af skraldesække og handsker. Indsamlingen af skrald varer indtil kl. 13, og når I afleverer jeres pose med skrald, så får I udleveret en kampbillet og voucher til en sodavand.

Selve kampen er dedikeret for at hylde Danmarks veteraner. Derfor udleverer vi 100 boller med et Veteran Match logo på til de første børn i Fanzonen.

Før kampen bliver blæst i gang kommer overkonstabel og trompetist Thomas Larsen fra Den Kongelige Livgardes Tambourkorps for at spille “Danmarks Sidste Honnør”.

Stor aktivitet i Fanzonen for de små

Som sædvanlig inviterer vi til sjov og spas i Fanzonen. Kl. 12 åbner vi portene til Lyngby Stadion, hvor vi har FOG Hoppeborgen, fodbolddartskive, ansigtsmaling – og sidst men ikke mindst – Fanshoppen åben og klar fra start.

Program for søndag d. 18/9:

kl. 11:

• Indsamling af skrald starter ved klubhuset
  • Udlevering af skraldeposer og handsker

kl. 12:

• Lyngby Stadion åbner
  • Fanbaren åbner
  • Lyngby Shoppen åbner
  • 100 boller med Veteran Match Logo til de små i Fanzonen
  • FOG Hoppeborg i Fanzonen
  • Ansigtsmaling

kl.13: