Saml skrald og få en gratis kampbillet mod OB

D. 17. september er det World Cleanup Day, men da Lyngby Boldklub spiller mod OB d. 18. september, rykker vi vores bidrag til World Cleanup Day til denne dag. Her inviterer vi til skralde-indsamling fra 11-13, og hvis du deltager, får du en gratis kampbillet med en voucher til en sodavand.
Sidste år deltog flere end 13,5 millioner mennesker fra 191 lande i World Cleanup Day, hvilket gjorde dagen til verdens største civile begivenhed, og nu kan du være med til at gøre naturen i Lyngby-Taarbæk kommune og i hele verden til et renere og smukkere sted.

Lyngby Boldklub inviterer nemlig til skralde-indsamling d. 18 september fra kl. 11-13, og når du kommer retur med skraldeposen fyldt op, så bytter vi skraldeposen til en kampbillet og en drikkevare-voucher til Lyngby Boldklub-OB, som spilles samme dag kl. 14:00.

Udlevering af handsker og skraldesække foregår foran Lyngby Boldklubs klubhus.

DU KAN TILMELDE DIG HER

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske