EM-kvalifikation: Tre Lyngby-spillere på U19-landsholdet

Igen er vi flot repræsenteret på det danske U19-landshold. Som den eneste klub udover FC Midtjylland har vi tre spillere udtaget til truppen, som snart skal spille tre EM-kvalifikationskampe.

Sanders Ngabo, Tobias Storm og Gustav Mortensen er udtaget til at repræsentere det danske U19-landshold, når vigtige kampe snart venter.

Tre af seks kvalifikationskampe til EM bliver nemlig spillet imellem d. 21/9 og d. 27/9, hvor De Kongeblå drenge og resten af landsholdet skal op mod hård modstand, når Georgien, Montenegro og England venter.

To af de tre Lyngby-drenge har allerede erfaring fra U19-landsholdet. Mortensen er noteret for tre kampe, Ngabo for to, mens Tobias Storm står foran en mulig debut!

Sanders Ngabo er allerede en del af førsteholdstruppen i Lyngby, men fra næste sommer bliver Mortensen og Storm rykket op fra U19 og starter på fuldtidskontrakter under Freyr og co.

U19: EM-kvalifikation
21/9: Georgien – Danmark