Lyngby Boldklub er enig med Alfred Finnbogason om et-årig aftale

Som flere medier har fortalt, så er Lyngby Boldklub blevet enig med islandske angriber Alfred Finnbogason om en kontrakt til sommeren i 2023. Islændingen rejser torsdag til København for at gennemgå lægetjek, inden kontrakten bliver underskrevet. Derfor er aftalen fortsat med et stort forbehold for lægetjek og det sidste papirarbejde.

Den islandske angriber er pt. uden klub, og derfor kan han tiltræde på en aftale med Lyngby Boldklub efter transfervinduets lukning.

Efter planen lander Finnbogason i Københavns Lufthavn torsdag eftermiddag, hvorefter det obligatoriske lægetjek venter. Først herefter kan handlen færdiggøres med underskrifter på den 1-årige kontrakt.

Tidligere på sommeren trænede Alfred Finnbogason med i Lyngby Boldklub, og på transfervinduets sidste dag er vi blevet enige med den kontraktfrie islænding om en aftale.