Reserveligaen er blevet til Future Cup: Se vores kampe her

Reserveligaen er blevet til Future Cup, hvor alle deltagerhold spiller seks kampe i løbet af sæsonen. Der spilles efter en “Swiss Model” med alle deltagerhold i den samme stillingstabel, og vi spiller vores første kamp på tirsdag i Odense mod OB.

Future Cup spilles over hele sæsonen, og består først og fremmest af de 12 Superligaklubber, som fødte deltagere. Derudover deltager SønderjyskE, Vejle og Esbjerg i år, men dette kan variere fra sæson til sæson.

Den største ændring fra Reserveligaen er først og fremmest satsningen på at spille med ungdomsspillere. For meningen er, at klubberne skal stille med deres bedste ungdomsspillere, men der vil fortsat være mulighed for at stille med fem spillere over 21 år. Klubberne må ikke længere benytte sig af lånespillere, som ikke er registreret i klubben.

Kampprogrammet er blevet lagt ud fra fem seedningslag, som vurderes ud fra klubbernes seneste tabelplacering og klubbens antal stjerner i DBU’s U-licenssystem. Til slut mødes nr. 1 og nr. 2 i tabellen i en finale i maj 2023.

Herunder kan i se vores kampprogram for Future Cup:

30/8 – kl. 16
OB – Lyngby Boldklub (Nature Energy Park)

(ikke fastlagt)
Lyngby – Viborg (Lyngby Stadion)

4/10 – kl. 13
Lyngby –  FC Nordsjælland (Lyngby Stadion)

21/2 – kl. 15
SønderjyskE – Lyngby (Sydbank Park)

21/3 – kl. 15
AC Horsens – Lyngby (Casa Arena)

11/4 – kl 17