Rømer: “Svær første halvleg – godt tryk på efter pausen”

Marcel Rømer er træt af, at vi igen havnede i en situation, hvor vi skulle forsøge at komme tilbage i en 3F Superliga-kamp. Vi gjorde et godt forsøg efter pausen, men igen udeblev de fornødne marginaler.

FLERE NYHEDER

Nicolai Hjulmand skriver toårig kontrakt med Lyngby Boldklub 

Sommerens opstartsprogram er på plads

Bliv del af elite miljøet på kvindeholdet

Powered by Flash ApS