Freyr før AGF: “Koncentration skal give os marginalerne”

Freyr Alexandersson vil have koncentration i samtlige 95 minutter af dagens opgør mod AGF, som han synes, er kommet rigtig godt fra start i 3F Superliga-sæsonen.

“Vi har trænet rigtig godt siden comebacket mod FC Midtjylland. Det prioriterer vi rigtig højt i vores klub – uanset hvilket resultat, som vi har fået i weekenden.

“Vi har selvfølgelig evalueret FCM-kampen og talt om de dårlige 30 minutter og vores toppræstation i anden halvleg. Vi lært meget fra den kamp, og det er det, som er så fedt i forhold til Superligaen – hver eneste kamp hjælper os med vores udvikling.”

“Vores modstander fra AGF er startet rigtig godt. De har ændret deres spillestil og principper i spillet i forhold til sidste sæson. Vi forventer et fysiskt stærkt hold, som forsøger at involvere mere pasningsorienteret fodboldspil, men som er farligst i transitionsfasen. Deres defensiv har været meget solid, og vi skal være knivskarpe i vores angrebsspil.”

“Det vigtigste for at få et godt resultat i dag, er, at vi skal gøre alt for, at de små marginaler falder til vores fordel. Det sker kun med fuld koncentration, hårdt arbejde og vilje i samtlige 95 minutter,” afslutter cheftræneren.