“SVÆRT SKUFFET – VI FORTJENTE MERE”

Nederlaget til FC Nordsjælland var svært at sluge for Andreas Bjelland, som overordnet set var tilfreds med De Kongeblås præstation. Han er dog ikke i tvivl om, at spillerne nok skal nå at rejse sig før fredagens dyst hjemme mod FC Midtjylland, for anføreren så rigtig mange gode takter i holdet.

“Man er svært skuffet, for vi spiller en rigtig fin kamp på et underlag, vi vidste, ville være svært mod et tophold i 3F Superligaen, men vi matcher dem både fysisk og på bolden. Desværre laver vi nogle fejl, som man ikke kan lave på det her niveau – så jeg er skuffet og irriteret over, at vi ikke tager point med herfra.”

“Vi skal nok nå at rejse os til på fredag. Vi havde så mange gode takter i dag, som vi kan tage med videre. Mod FCM bliver det en helt anden kamp og mere fysisk. I dag kan vi ærgre os, og i morgen kan vi se frem mod fredag.”

Andreas Bjelland præsenteres af Ellemand & Lilløen

#SammenforLyngby