Freyr før derbyet: Vores opgave er at overraske hver gang

Freyr Alexandersson glæder sig helt vildt til sit første lokalbrag mod FC Nordsjælland, hvor De Kongeblå er klar til at gå i krig for de op mod 1000 Lyngby-fans, som indtager udebaneafsnittet i aften.

“Jeg glæder mig meget til kampen i Farum, og det gør spillerne også. Som træner er det et kæmpe privilegium at deltage i derby som det her”.

“Jeg har sagt det før og siger det igen, vi har brug for vores fans, og de gør en kæmpe forskel for os, og det kommer de også til at gøre i aften. De var med til at afgøre oprykningen, og de kommer til hjælpe os med at overleve Superligaen.”

“I forhold til kampen så forventer jeg et helt andet kampbillede end i Horsens. På papiret er langt fleste hold i 3F Superligaen favoritter mod Lyngby, men vores opgave er at overraske hver gang.”

“Med en kamp som i dag, med al den historik omkring sig, så skal vi i krig for vores klub og for vores fans. Vi efterlader alt ude på banen, så må vi se, om det er nok til at tage point”, afslutter Freyr.

Opgøret bliver fløjtet op kl. 19 i Farum.