MK: Stærkere relationer hver eneste dag

Mathias Kristensen mødte for seks uger siden ind til den første arbejdsdag i Lyngby Boldklub, og den høje angriber sætter ord på den første tid i den kongeblå trøje.

“Det er virkelig gået stærkt, men det har været fedt og spændende at komme til klubben. Der er et stærkt sammenhold, som jeg føler, at jeg hurtigt er blevet en del af, og jeg lærer noget nyt hele tiden. Det har været en rigtig god start,” siger Mathias Kristensen, der fortæller, at han også er blevet en del af kortklubben i omklædningsrummet.
“Vi møder ind i god tid før træning, og så er det hyggeligt at spille kort. Det har jeg ikke prøvet i andre klubber, men det sætter en god stemning, at vi lige spiller lidt, før vi går ud på græsset.”
Og ude på banerne bliver der arbejdet hårdt, fortæller han.
“Jeg træner hver dag med gode spillere hele vejen rundt, og det er med til at at hæve mit niveau og mit tempo, samtidig arbejder vi på relationerne, og jeg synes, at de bliver bedre hver eneste dag, og det håber jeg også, at vi kan omsætte i kampene.”

I årets første hjemmekamp var der Superliga på programmet og debut til Mathias Kristensen. En kamp, hvor han scorede foran det kongeblå hjemmepublikum.
“Det var fedt, at jeg kunne betale lidt tilbage for den tillid, jeg har fået, og jeg synes, at vi har en rigtig stærk opbakning, hvor vi  virkelig mærker støtten ind på banen,” siger han og tilføjer:
“Der går forlydener om, at vi får 800 fans i ryggen på mandag i Farum. Det bliver jo for vildt. Hjemmebane på udebane. Mit første derby, og det glæder jeg mig til at opleve,” siger han og slutter:
“Jeg håber at jeg kan give tilbage for den opbakning ved at putte en i kassen på mandag.”

Mathias Kristensen og resten af truppen spiller mandag aften ude mod FC Nordsjælland. Kampen spilles kl. 19.00.
Næste hjemmekamp er på fredag den 5. august kl. 20.00 mod FC Midtjylland, hvor IBF Beton er kamppartner til den store fredagsfest.
Køb billet til den kamp på billet.lyngby-boldklub.dk.

Profilpartner for Mathias Kristensen er ALittleSomething.dk

#SammenforLyngby