Fyld Farum – vigtig besked fra Spreadex

Direktøren hos vores nye hovedpartner Spreadex har sendt jer en video! Og budskabet er ikke til at tage fejl af: Vi skal fylde Farum med kongeblå fans!

Spreadex har købt 500 billetter til FC Nordsjælland mod Lyngby den 1. august – og giver billetterne gratis væk til Lyngby-fans! Billetterne er et gratis og uforpligtende tiltag fra Lyngby Boldklub og Spreadex, og du skal ikke være kunde eller tilmeldt på anden vis hos Spreadex for at modtage en billet. Du skal dog acceptere at modtage mails fra Lyngby Boldklub.

Det nye tiltag er en gave fra klubbens nye hovedpartner – det forklarer direktør for Spreadex David MacKenzie:

“Som klubbens nye hovedpartner er vi glade for at kunne lancere dette tiltag, endda som et af de første tiltag i vores nye partnerskab med Lyngby Boldklub. Kampene mod FC Nordsjælland betyder rigtig meget for fansene og for klubben, og lokalopgør er altid fantastiske kampe at følge på stadion og i TV”.

“Vi er derfor glade for at kunne give 500 gratis billetter væk til kampen, og på den måde være med til at fylde udebaneafsnittet. Vi håber selvfølgelig på en fantastisk opbakning til de kongeblå spillere på banen, og forhåbentlig kan vores fans dominere stemningsbilledet på stadion. Vi håber at se alle Lyngby-fansene i Farum næste mandag til en fed kamp og 3 point” fortæller David MacKenzie.

Du kan skrive dig op til en af de 500 billetter via dette link: https://lbklive.dk/fyld-farum