Younes Pedersen er ny analytiker på førsteholdet

Younes Pedersen kommer i den kommende sæson til at kombinere sit cheftrænerjob på U15-holdet med en stilling som analytiker på førsteholdet. Den 26-årige træner er glad for, at han fik muligheden for at løfte begge opgaver.

Superliga-holdet har fundet deres nye øjne på tribunerne til den kommende sæson. Det bliver nemlig U15-træneren Younes Pedersen, som skal klæde førsteholdet på før, under og efter kampene, som analytiker for Superligatruppen.

“På førsteholdet bliver min opgave at assistere førsteholdsstaben og spillerne med modstanderanalyse, evaluering af kampe, individuel feedback og hjælpe til på kampdage med video og et sæt ekstra øjne fra tribunen.”

“
Jeg er rigtig glad for, at klubben har givet mig muligheden for, at kunne kombinere mit cheftrænerjob på U15 med analytikerjobbet, da jeg får muligheden for at være tæt på Superliga-holdet og få nogle erfaringer og oplevelser med derfra. Jeg er stadig en ung træner på 26 år, og derfor lærer jeg stadig en masse ved at være ansvarlig for et hold selv,” forklarer en glad Younes Pedersen.