Spreadex bliver ny hovedpartner for Lyngby Boldklub

Spreadex Sports bliver ny hovedpartner for Lyngby Boldklub. Aftalen løber som minimum i de kommende to sæsoner.

Spreadex er et britisk sports-betting brand, der er grundlagt i 1999, og som for nylig er trådt ind på det danske marked. Spreadex Sports vil som del af aftalen være at finde på fronten af førsteholdets trøjer i 3F Superligaen. De nye hjemme- og udebanetrøjer afsløres om få dage.

Som del af aftalen kommer Lyngby Boldklub til at arbejde tæt sammen med Spreadex i forhold til at løfte rammerne og skabe nye incitamenter for klubbens fans. Derudover vil aftalen også indeholde velgørenhedskampagner, hvilket for begge parter har været et vigtigt punkt.

Senere på sommeren vil klubben således løfte planerne for et nyt socialt projekt, der skal drives af klubben og som ses som et naturligt næste skridt i Lyngby Boldklubs store ønske om at være byens og lokalområdets bredeste skuldre.

”Vi er glade for at kunne offentliggøre Spreadex Sports som vores nye hovedpartner. I Spreadex har vi fundet en partner, som tænker partnerskaber på samme måde som os selv. Vi har haft et rigtigt godt og spændende forløb, hvor der har været god kemi mellem Spreadex-teamet og Lyngby-holdet, hvilket har dannet grundlag for den her nye, store aftale. I et marked, hvor der er mange aktører, der gør tingene ens, ser vi Spreadex som et unikt koncept og brand, der stikker lidt dybere og gør tingene på en anderledes måde. Så vi glæder os til samarbejdet” fortæller Kristian Maimann, kommerciel chef i Lyngby Boldklub.

David Mackenzie, CEO hos SpreadEx, glæder sig ligeledes over at Spreadex Sports fra i dag kan kalde sig ny hovedpartner: ”Vi er stolte og beærede over at blive den nye hovedpartner i Lyngby Boldklub. Vi ser Lyngby som et af de mest spændende sportsbrands i Danmark netop nu, og vi er glade for at kunne binde os til klubben i de kommende år. Klubben har et værdisæt, som vi både beundrer og deler”

”Vi er her selvfølgelig for at skabe kendskab til vores produkter i Spreadex Sports, men vi går med aftalen også efter at skabe nye initiativer og tilbud til fansene og til klubbens sociale projekter. Alt i alt er vi henrykte over at have lavet den her aftale med en af de klubber i Danmark, der har den allerbedste historik og et fantastisk omdømme” fortæller Dave Mackenzie.

Kommercielle partnerskaber med fodboldklubber er ikke noget nyt for Spreadex, som denne uge blev afsløret som ny trøjepartner for Sunderland i the Championship i England. Spreadex var sidste sæson desuden hovedsponsor for Premier League-klubben Burnley og eksklusivpartner hos Fulham, der rykkede op i Premier League.

Spreadex er det første spread betting-site i Danmark og har mere end 20 års ballast fra det britiske marked. Virksomheden har omkring 200 medarbejdere i deres britiske afdeling og har for nylig udvidet deres aktiviteter ved at få licens til det danske marked.

Du kan læse mere om Spreadex på www.spreadex.dk.