Legeheltene takker af: Stolthed og taknemmelighed

Legeheltene har i sæsonen 21/22 haft den fornemme plads på brystet af Lyngby Boldklubs førstehold. Partnerskabet fik den perfekte afslutning med oprykning til Superligaen og masser af synlighed.

V8 Construction og Lyngby Boldklub indgik i sommeren 2021 en hovedsponsoraftale. Som del af aftalen donerede V8 Construction synligheden på fronten af førsteholdets trøjer til et godt formål. Valget faldt på Legeheltene, der er en del af Børneulykkesfonden, og som arbejder med aktiviteter for indlagte og kronisk syge børn.

Aftalen mellem de tre parter var at lade Legeheltene pryde trøjen i hele sæsonen 21/22. Aftalen er dermed nu afsluttet, og derfor vil det også være en ny partner, der præger førsteholdets trøjer i den kommende sæson i 3F Superligaen.

“Vi har været rigtig glade for vores trepartskoncept, hvor vi i fællesskab har sat fokus på et meget sympatisk projekt. Vi har stået for at aktivere og markedsføre samarbejdet, hvilket har givet synlighed og økonomisk støtte til Legeheltene, og en masse sympati og goodwill omkring V8 Construction. At vi sluttede sæsonen af med en oprykning, var den perfekte afslutning” fortæller Kristian Maimann, kommerciel chef i Lyngby Boldklub.

Henriette Madsen, generalsekretær i Børneulykkesfonden, har været glad for den markante synlighed – og sender en stor tak til både V8C og Lyngby Boldklub:

“Hos Legeheltene har vi været stolte over at få en plads på Lyngby Boldklubs spillertrøje. Dette har i høj grad øget kendskabet til vores arbejde med at bringe mere leg og bevægelse ind til landets indlagte børn. Vi vil derfor gerne sige en stor tak til Lyngby Boldklub og V8 Construction for partnerskabet – og så sørger vi for at sende en masse heltekræfter afsted til hele holdet, når Superligaens kampe skal spilles” fortæller Henriette Madsen.

V8 Construction fortsætter på ærmet

V8 Construction fortsætter sit engagement i Lyngby Boldklub på samme niveau. Pladsen som hovedsponsor går til en ny partner, men V8C fortsætter og vil i den kommende sæson have deres eget logo på ærmet af førsteholdet. Samtidig vil V8C fremover have fokus på at støtte velgørende tiltag via sit partnerskab:

“Lyngby Boldklub er en klub med brede skuldre, og den rolle klubben spiller i lokalområdet er vigtigere end nogensinde. Derfor fortsætter vi i V8C med at støtte klubben, og fortsat have velgørende tiltag for øje. Vi har været rigtig glade for samarbejdet med klubben omkring Legeheltene, og kan mærke at det har gjort en forskel for Legeheltene. Vi er stolte over at vi med vores partnerskab har kunne løfte kendskabet til projektet på en ny måde, og kommer også fremover til at have et godt øje til Legeheltene” fortæller Morten Baunsgaard, partner og direktør i V8 Construction.

Som del af den fortløbende aftale får V8 Construction deres logo på ærmet af førsteholdets trøjer i hele den kommende sæson af 3F Superligaen. Lyngby Boldklub fortsætter naturligvis – bakket op af blandt andre V8C – samarbejdet med Legeheltene omkring konkrete aktiviteter for børnene i Lyngby-regi.