U19-holdet får ny assistenttræner: Christoffer Ebbe Olsen får ny rolle

Den nu forhenværende Børneudviklingstræner Christoffer Ebbe Olsen overtager rollen som assistenttræner på vores talentfulde U19-hold i den kommende sæson.

Der kommer et par rokader på de interne linjer i Lyngby Boldklub til den kommende sæson. Sam Rafique stopper som assistenttræner på vores U19-hold, så han kan bruge mere tid på familien.

Jobbet bliver overtaget af en mangeårig kending i klubben, da Christoffer Ebbe Olsen går fra at have været Børneudviklingstræner til assistenttræner for Mads Kristensen og co.

‘Jeg glæder mig til at skulle prøve kræfter med U19-holdet og give mit bidrag til udviklingen af spillerne. Jeg har allerede et godt kendskab til mange af spillerne, qua min mangeårige tilknytning til klubben som træner’, forklarer ‘CEO’ og fortsætter:

‘Jeg har haft en fantastisk og lærerig tid som U+ træner i klubben. Jeg glæder til mig til de fremadrettede udfordringer som U19-assistent, hvor vi går en rigtig spændende sæson i møde med en rigtig stærk trup’, slutter CEO.

Peter Hagenbo kommer til at overtage CEO’s rolle som Børneudviklingstræner samt ansvarsområdet for TopCenter.