SÆSONKORTSALGET ER SKUDT I GANG

2022/23-sæsonen står for døren! Forude venter dramatiske kampe på allerhøjeste niveau, når Lyngby Boldklub igen træder ind i 3F Superligaen!

Sæsonkortsalget har de seneste år slået rekord gang på gang, og vi forventer også i denne sæson et stort antal sæsonkortholdere. Sæsonkortene giver adgang til alle hjemmekampe i 3F Superligaen og DBU Pokalen – så du får det hele med!

Nyt sæsonkort til 2022/23-sæsonen

Har du ikke et sæsonkort fra 2021/22-sæsonen kan du allerede nu købe dit sæsonkort ved at klikke her.

Du kan købe sæsonkort på 2 måder – det klassiske årskort og sæsonkort på abonnement. Priserne ser du i bunden af denne side.

For at købe skal du klikke dig ind på vores billetportal og følg vejledningen.

FORLÆNGELSE AF EKSISTERENDE SÆSONKORT

Ønsker du at fortsætte med dit eksisterende sæsonkort fra 2021/22, så er det heldigvis let at forlænge. Proceduren afhænger af, om du har sæsonkort på abonnement eller om du har et sæsonkort, hvor du betaler for hele sæsonen på en gang.

Klik på punkterne herunder for at se, hvad der gælder for dig.

Du skal ikke foretage dig yderligere! Dit abonnement fortsætter automatisk indtil de aktivt opsiges af dig.

Du skal dog bemærke, at priserne fra 15/7 ændrer sig. Fremover er priserne således:

Voksen, ståplads: 90 kr./md
Voksen, siddeplads: 120 kr./md

Studerende, ståplads: 60 kr./md
Studerende, siddeplads: 90 kr./md

Pensionist, ståplads: 60 kr./md
Pensionist, siddeplads: 90 kr./md

Børn u/14, siddeplads: 35 kr./md
Børn under 14 år kvalificerer sig også til at være medlem i “De Små Vikinger” – Lyngby Boldklubs børneklub. Klik her.

Hvis du i 2021/22-sæsonen havde et sæsonkort på “årskort”-modellen, hvor man betaler hele beløbet på en gang – så skal du manuelt forny dit kort via disse steps. Vi anbefaler at du gør dette via en computer-browser 😊:

1. Klik ind på vores billetportal

2. Log ind i toppen til højre

3. Klik på “Forny et eksisterende sæsonkort”

4. Følg vejledningen

Hvis du har spørgsmål eller får problemer undervejs, så kontakt os på kundeservice@lyngby-boldklub.dk

Hvis du har en fast plads tilknyttet dit abonnement, så fortsætter du med at have pladsen indtil du opsiger dit kort.

Hvis du har en fast plads tilknyttet dit års-betalte sæsonkort, så har vi frem til den 30. juni forhåndsreserveret din plads på stadion – kun til dig! Det betyder i praksis, at du inden den 30/6-2022 skal have fornyet dit kort, hvis du vil være sikker på at beholde din plads.

SÆSONKORTPRISER 2022/23

Abonnementspris Engangsbetaling
Voksen, ståplads 90 kr./md 1.100 kr.
Voksen, siddeplads 120 kr./md 1.500 kr.
Studerende, ståplads 60 kr./md 850 kr.
Studerende, siddeplads 90 kr./md 1.200 kr.
Pensionist, ståplads 60 kr./md 850 kr.
Pensionist, siddeplads 90 kr./md 1.200 kr.
Børn u/14, siddeplads 35 kr./md 450 kr.

BILLETPRISER 2022/23

Ståplads Siddeplads Køb på stadion*
Voksen 120 kr. 130 kr. 150 kr.
Barn u/14 ** 90 kr. 100 kr. 120 kr.
Studerende *** 90 kr. 100 kr. 120 kr.
Pensionist 90 kr. 100 kr. 120 kr.

*) NB: Der sælges kun ståplads-billetter i billetsalget på stadion. Skal du have en siddeplads skal du derfor købe i forsalg.

**) Børn under 3 år kan kommer gratis ind og behøver ikke egen billet – med mindre du ønsker at barnet får sin egen siddeplads. I det tilfælde skal du købe en børnebillet i forsalg.

Er dit barn under 14 år og Lyngby-fan kan barnet komme gratis ind ved indmeldelse i vores børneklub De Små Vikinger. Det kan du læse om her.

***) Prisen gælder aktive studerende, og gyldigt studiekort skal fremvises ved indgangen sammen med billetten.