Lyngby Boldklub modtager ‘årets foreningspris’

Ved Lyngby-Taarbæk kommunes store prisuddelingsarrangement d. 2. juni modtog Lyngby Boldklub med stor glæde og stolthed årets Foreningspris for projektet ‘Hjertebold’.

Lyngby Boldklub vandt for første gang ‘Årets Foreningspris’ ved kommunens årlige prisoverrækkelse i sidste uge, som er et projekt for folk med alle former for livsstilssygdomme.

Hjertebold består af 1 times ugentlig træning onsdag eftermiddag, hvor kvinder og mænd mødes til en hyggelig motionstræning med bold, hvor det at bevæge sig med godt humør sammen med andre ligestillede, der mangler at få rørt sig på en sund og belastningsvenlig måde, er i højsædet.

‘Hjertebold er et projekt, vi er meget stolte af i klubben, så derfor glæder det os enormt at modtage Foreningsprisen for netop dette tiltag,’ forklarer formand i Lyngby Boldklub af 1921, Jan Lottrup Jonasson, som fortsætter:

‘En stor tak til Nichlas Andresen, der hver uge skaber en fantastisk ramme og træning for vores Hjertebold-medlemmer. Også en stor tak til medlemmerne for deres gode humør, gode kammeratskab og energi,’ slutter Jonasson.