Fire testkampe venter i opstarten: Brøndby IF er på menuen

De Kongeblå drenge har tre ugers velfortjent ferie, inden de vender tilbage til træningsbanen mandag d. 20 juni. Herefter venter et tætpakket program med fire indlagte testkampe, inden premieren i 3F Superligaen mod Silkeborg IF d. 17 juli.

Om blot halvanden måned ruller bolden igen på Lyngby Stadion, hvor vi endelig kan præsentere Superliga-fodbold på grønsværen igen – vi glæder os helt vildt!

Før vi kommer så langt, så skal drengene igennem en intens opstart, hvor kampformen skal findes frem igen på under en måned. Derfor venter der fire venskabskampe på et par uger med stor niveauforskel.

Drengene starter ud mod samarbejdsklubben FC Rudersdal, som til daglig spiller i Sjællandserien. Herefter venter kampe mod Nykøbing FC, Brøndby IF og HB Køge.

To af kampene bliver spillet på hjemmebane, og hvorvidt det bliver på Lyngby Stadion eller en af træningsbanerne, finder vi ud af, når vi nærmer os – for I er selvfølgelig velkomne!

Oversigt over testkampene:

20/6: Første træning