Lyngby Boldklub forlænger med Emil Nielsen

Lyngby Boldklub forlænger kontrakten med en af fan-favoritterne! Emil Nielsen havde udløb denne sommer, men den hurtige angriber har skrevet under på en ny aftale med De Kongeblå til sommeren i 2024.

Der er mange af jer, som har ventet på denne nyhed! Emil Nielsen har været en vigtig i brik i foråret med fem scoringer i oprykningsspillet – og nu kommer han til, at kunne bombe for os i 3F Superligaen!

Lyngby Boldklub og Emil Nielsen forlænger nemlig kontrakten til sommeren i 2024, og fodboldchef Nicas Kjeldsen glæder sig til at se, hvad niveauet kan løftes til.

‘Emil Nielsen er en fan-favorit, der altid spiller med hjertet uden på trøjen. Vi har, og Emil selv har været frustreret af hans skadesperiode fra sidste sommer og ind i efteråret. Men vi glæder os til at se, hvad niveauet løftes til, når han kan være en del af en fuld opstart, som kan blive denne sommer.’

‘Emil passer ind i vores strategi og er en af de spillere, som kan begå sig i begge rækker. Alle ved, at Emils topniveau er, og altid har været, rigtig højt. Derfor er vi glade for at tage ham med i Superligaen, hvor han forhåbentlig kan fortsætte de gode takter fra oprykningsspillet,’ slutter Nicas Kjeldsen.

Topform på plads til Superliga-start

Emil Nielsen er glad for forlængelsen med De Kongeblå, og han glæder sig særligt til at gengælde fansenes kærlighed i 3F Superligaen.

‘Jeg er glad og stolt over at forlænge med Lyngby Boldklub. Jeg er utroligt glad for at være her. Hver eneste dag glæder jeg mig til at komme til træning, for vores omklædningsrum er noget helt unikt, hvor sammenholdet overskygger alt andet.

‘Fansene giver mig så meget kærlighed, og jeg vil gøre alt for en gengælde den kærlighed endnu mere i næste sæson. Jeg kan ikke vente med at fortsætte i Den Kongeblå-trøje, hvor jeg føler, at jeg har endnu mere at bidrage med.’

‘Jeg føler mig helt fit efter min lyskebrok-skade, som startede, sidste gang vi var i Superligaen. Denne sommer ser jeg frem til at være helt fit fra opstarten af, så topformen kan være på plads til Superliga-starten. “Nielsen” har noget “unfinished business” at gøre op med i Superligaen,’ slutter vores hurtige angriber af med et smørret grin.

Emil Nielsens profilpartner er Office Danmark