Endelig debut til Koch: Kampformen bliver klar til Superligaen

Efter et skadesplaget forår kunne Sebastian Koch endelig få sin debut til oprykningsfesten mod FC Fredericia, hvor han kom ind med et kvarter igen. Nu fokuserer han på, at ramme kampformen til Superligaen starter.

‘Det var bedre sent end aldrig at få debut, som jeg lige sagde i talen nede i omklædningrummet,’ griner kantspilleren og fortsætter:

‘Men det var dejligt, at kunne spille igen og få minutter sammen med drengene. At Lyngby Stadion næsten var udsolgt, gør det jo bare til en kæmpe fornøjelse.’

‘Man kan jo ikke skjule at mit første halve år, har været lidt rodet grundet min skade. Jeg fik en god start i de første træningskampe, og så var det jo en nedtur på træningslejren på skadesfronten. Jeg har kæmpet med teamet for at komme tilbage, og det er jeg nu.’

‘Sommerferien kommer bare til at stå på genoptræning, og så er jeg overbevist om, at jeg rammer kampformen til Superligaen starter, og det glæder jeg mig helt vildt til,’ slutter Koch.

Kochs profilpartner er IFA Tagdækning