Tre udtagelser til U18-landsholdet: Lyngby blandt de bedst repræsenterede

Til U18-landsholdets kommende kampe mod Ungarn har vi tre spillere med i truppen. Tobias Storm, Gustav Mortensen og Sanders Ngabo er alle tre blevet udtaget, hvilket gør os blandt de tre bedst repræsenterede klubber sammen med FC Midtjylland og FC Nordsjælland.

Vi har rigtig mange talenter løbende rundt på vores baner. Det er den seneste udtagelse til U18-landsholdet et meget godt billede på. Her har tre klubber tre spillere med hver; Lyngby, FC Nordsjælland og FC Midtjylland.

U19’s Gustav Mortensen kan få sin femte optræden for U18-landsholdet, mens Tobias Storm og Sanders Ngabo kan få deres anden.

Drengene skal en tur til Ungarn, som man skal op imod i to venskabskampe d. 1/6 og d. 4/6. Vi opdaterer selvfølgelig på kampene, når vi kommer dertil.

Held og lykke, boys!